• (Android/iOS) Earn to Die 2 دھوکہ کوڈ پوائنٹس میں اضافہ

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Earn to Die 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Earn to Die 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ دھوکہ کوڈ پوائنٹس میں اضافہ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Earn to Die 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    یہ غیر پیچیدہ مزہ ہے، لیکن یہ تھوڑا سا تھکا دینے والا ہو سکتا ہے، 4 کاریں اندر ہیں اور یہ واش ڈرائی ہے۔ گیم کیش کی کافی مقدار اور اشتہارات دخل اندازی نہیں کرتے ہیں پھر بھی وہ آپ کو گیم دیکھنے کے بدلے میں کافی نقد رقم دیں گے اور آپ کی کار کے لیے اگلا اپ گریڈ حاصل کریں گے۔

    میں اس سے لطف اندوز ہو رہا تھا، لیکن پھر اشتہارات بد سے بدتر ہوتے چلے گئے۔ ان انسٹال

    ٹھیک ہے یہ سب گیم اب تک بہت اچھا ہے لیکن گیم کی حکمت عملی بہت خراب ہے کیونکہ جب بھی آپ لیول صاف کرتے ہیں تو آپ کو مختلف لیول کی کار استعمال کرنی پڑتی ہے جو اپ گریڈ نہیں ہوتی!!! ہم اپ گریڈ شدہ کار کو نئی سطح پر استعمال نہیں کر سکتے اس لیے میں مایوس ہوا اور اس گیم کو ان انسٹال کرنے جا رہا ہوں ⛔

    یہ کھیل اتنا سنہری ہے جب سے میں 8 سال کا تھا میں اسے بار بار کھیلتا ہوں۔

    گیم بذات خود بہت اچھا ہے لیکن ہر دوسرے رن پر 30 سیکنڈ کے نہ چھوڑے جانے والے اشتہارات ہوتے ہیں، اور لوڈنگ کی 10 سیکنڈ کی بلیک اسکرین بھی ہوتی ہے، اور اس کے بعد 10 سیکنڈ کی اسکرین ہوتی ہے جو کہتی ہے "یہاں ڈاؤن لوڈ کریں" اور سب کے بعد یہ تقریباً ایک ہے۔ ہر چند راؤنڈ پر مکمل منٹ کا نہ چھوڑا جا سکتا اشتہار۔

    Earn to Die 2 Racen prt

    اچھا مزہ ہے لیکن بہت جلد دہرایا جاتا ہے۔ "بہتر کار غیر مقفل" پر مجبور ہونے اور صرف ایک ہی انتخاب رکھنے کے بجائے بہتر ہوگا کہ آپ ان کاروں میں سے کسی کا انتخاب کرسکیں جنہیں آپ پہلے سے غیر مقفل کر چکے ہیں۔

    ٹھیک ہے مجھے یہ گیم پسند ہے لیکن جب بھی آپ کسی لیول کو ختم کرتے ہیں تو اسے بار بار نئی کار کے ساتھ تنزلی کا سامنا کرنا پڑتا ہے میں نہیں جانتا کہ اسے کیسے کہنا ہے لیکن تھوڑی دیر بعد یہ بورنگ ہو جاتا ہے۔

    کھیل اچھا ہے میں اشتہارات سے بھی نمٹ سکتا ہوں۔ جو چیز مجھے پریشان کرتی ہے وہ BS ہے جب اشتہار آتا ہے اور ہو جاتا ہے تو یہ میرا میوزک بند کر دیتا ہے جو بہت پریشان کن ہے اور مجھے پریشان کر رہا ہے۔

    پہلے اس وقت تک مزہ کریں جب تک کہ آپ کو نئی گاڑیاں نہ ملیں جو بنیادی طور پر آپ کی تمام پچھلی پیشرفت کو بیکار بنا دیں۔ آپ کو ملنے والی ہر نئی گاڑی اپ گریڈ کرنے سے پہلے پچھلی گاڑی کی طرح ہی خوفناک ہوتی ہے لہذا یہ بالکل ایسے ہی ہے جیسے ایک مربع سے دوبارہ شروع کرنا۔

    میں اسے 5 دوں گا لیکن جب آپ وین سے گزرتے ہیں تو اسے اپ گریڈ کرنا مشکل ہو جاتا ہے، اسے 1 اپ گریڈ کرنے کے لیے 2 رن لگتے ہیں اور اسے ترقی کرنے میں تقریباً 50-75 اپ گریڈز درکار ہوتے ہیں، اب بھی کار سواری کے لیے مزہ آتا ہے جس سے مجھے لگتا ہے کہ 3 کماتا ہے، لیکن میں نے اسٹوری موڈ کے ذریعے صرف 75% حاصل کیے ہیں اور 3 دیگر گیم موڈز کی طرح ہیں، لیکن میں ایک مہینے سے کھیل رہا ہوں اور وان سے زیادہ آگے نہیں جا سکتا، اس کے علاوہ وہاں کافی اشتہارات ہیں۔

    ایک زبردست گیم تھی جب تک کہ میرے فون نے اپ ڈیٹ ہونے پر اسے ان انسٹال نہیں کیا اور اب اسٹور مجھے اسے دوبارہ ڈاؤن لوڈ نہیں کرنے دے گا

    میں واقعی میں اس گیم کو پسند کرتا ہوں اور یہ کھیلنا واقعی خوشگوار ہے بس میری خواہش ہے کہ ہم تمام کروم بک صارفین کے لیے کہ ہم گاڑی کو حرکت دینے کے لیے تیر والے بٹنوں کا استعمال کر سکیں کیونکہ اس سے تمام چالوں تک رسائی حاصل کرنا بہت آسان ہو جائے گا۔ یہ بہت زیادہ ہے، ہمیں صرف تیر والے بٹنوں یا wsad سیٹ اپ کو استعمال کرنے کے قابل ہونے کی ضرورت ہے کیونکہ ہمارے لیپ ٹاپ استعمال کرنے والوں کے لیے گاڑی کو تیز اور کم کرتے ہوئے گھمانا کتنا آسان ہوگا۔

    نیرس اور بورنگ. تمام سطحوں پر ایک ہی چیز۔ گاڑی کو مکمل سطح تک اپ گریڈ کرنا جاری رکھنے کی ضرورت ہے۔

    بہت زیادہ پیسنا۔ اس کھیل میں سب کچھ ایک ہی ہے کیونکہ شروع میں دلچسپ، پھر بہت بورنگ آتا ہے.

    کافی تفریح، لیکن کچھ کوششوں کے بعد لازمی اشتہارات میں خود کو کھو دیتا ہے۔ مجھے بھیجنے کا یقینی راستہ۔

    بہت اچھا کھیل! زبردست حکمت عملی اور سوچ کی ضرورت ہے، اگر وہ چاہیں تو f2p اسے ایک مہینے میں مکمل کر سکتے ہیں۔ اگر ایک کہانی شامل کی جائے، ایک حقیقی کہانی، تو بہتر ہوگا۔ مجموعی طور پر، 5 ستارے!

    اگر یہ آپ کو پی پی ایل پر نہ چلاتے تو میں اسے کھیلنا پسند کروں گا لیکن ایک گیم میں ایسا کرنا پی پی ایل کو حقیقی زندگی میں کرنا سکھاتا ہے۔معاملے میں: فورٹناائٹ۔ ذرا امریکہ میں تشدد اور قتل و غارت کو دیکھیں۔ میرے نزدیک یہ بالکل ایسے ہی ہے جیسے ppl Fortnite کھیل رہا ہے لیکن حقیقت میں۔ پول کا رننگ اوور نکالیں اور میں دوبارہ انسٹال کروں گا۔

    بدترین کھیل... بس اپنے آپ کو دہراتے رہیں...! آپ کو صرف گیس پیڈل کو دبانا ہے ..اور یہ آٹو موڈ پر چلے گا..کوئی جوش نہیں..کوئی حکمت عملی نہیں.. نوٹ کرنا.. وہ آپ کو صرف ایک ناکارہ گاڑی سے کھیلنے دیتے ہیں اور اسے اپ گریڈ کرتے ہیں اور جب تک آپ اپ گریڈ نہیں کر لیتے اسے دہراتے ہیں یہ کافی ہے ... اور اسے بار بار شروع کریں اس عمل میں ہر بار ایک ہی چیز کو بار بار کھیلنا بہت بورنگ ہے (ایک سطح میں کم از کم 10-15 بار) ایک لیول کو مکمل کرنے کے لیے یہ کہنے کی ضرورت نہیں کہ وہ چاہتے ہیں کہ آپ اشتہارات دیکھیں درمیان میں....

    پیارا. اور گریٹ ایپ لیکن بہت زیادہ اضافہ کرتا ہے لیکن پھر بھی مجھے یہ پسند ہے۔

    گیم ٹھیک ہے لیکن بہت سارے اشتہارات ہیں اور "اشتہار دیکھیں" بٹن آپ کو اتنا سونا نہیں دیتا ہے لہذا یہ بالکل بیکار ہے۔ بہتر ہوتا کہ ہر رن کے بعد اشتہار دیکھنے کے لیے ایک بٹن ہوتا جو کمائی گئی رقم کو دگنا کر دیتا۔ گیم ٹھیک ہے لیکن اشتہارات تجربے کو برباد کر دیتے ہیں....

    میں نے یہ گیم اس وقت سے نہیں کھیلی جب میں مڈل اسکول میں تھا اتنا اچھا کھیل بالکل پہلے کی طرح میں اسے بار بار کھیل سکتا تھا۔

    تفریح کے طور پر شروع ہوتا ہے، لیکن بہت جلد بورنگ ہو جاتا ہے کیونکہ جب بھی آپ کی گیس ختم ہوتی ہے تو آپ پٹ اسٹاپ سے پہلے ایک ہی کورس کو دوبارہ شروع کرتے ہیں۔ تاہم، اس لیے میں نے اسے ان انسٹال نہیں کیا، یہ ان اشتہارات کی وجہ سے ہے جو اکثر مضحکہ خیز ہوتے ہیں۔ ہر 2 راؤنڈ میں آپ کو ایک اشتہار ملتا ہے اور پھر ہر چند مزید راؤنڈز پر ایک لمبا اشتہار ملتا ہے۔ مجھے صرف اس قسم کی ایپس سے نفرت ہے۔ مجھے صرف اشتہارات کے لیے کم فعالیت دیں اور ادا شدہ ورژن کے لیے زیادہ اضافی دیں، لیکن ہر منٹ اپنے اشتھارات میرے چہرے پر نہ چسپاں کریں۔

    بہت ناقص گیم، آپ کو اپنی گاڑی میں ترمیم کرنے کے لیے سکے حاصل کرنے کے لیے بہت سارے ایڈ کھیلنے کی ضرورت ہے، مکمل طور پر وقت کا ضیاع، اور تمام فوائد گیم بنانے والے کو ملتے ہیں کیونکہ ہم ایڈز کھیلتے ہیں وقت کا ضیاع، اگر آپ ایسے شخص ہیں تو ڈاؤن لوڈ نہ کریں۔ گیمز کھیلنے کا شوق صرف تفریح اور لطف اندوزی کے لیے❤️

    گیم کا نقطہ پورے کھیل میں ایک جیسا ہے۔ نقشوں اور کاروں کے علاوہ کچھ بھی نیا شامل نہیں کیا گیا ہے۔ نیز یہ مفت تعمیر نہیں ہے، لہذا آپ صرف اس وقت تک اپ گریڈ کریں جب تک کہ آپ اختتام تک نہ پہنچ جائیں۔ کوئی موڑ نہیں ہے۔

    مجھے یہ کھیل پسند ہے. اس لیے میں نے اسے 3 سال پہلے خریدا تھا۔ میں نے اسے پہلے بھی متعدد بار ختم کیا اور 2020 کے آغاز میں اس پر واپس آیا۔ اب ایک گیم جس کے لیے میں نے ادائیگی کی ہے ہر ایک کوشش کے درمیان اشتہارات سے چھلنی ہے، اور مجھ سے ان اشتہارات سے چھٹکارا پانے کے لیے مزید £0.99 ادا کرنے کی توقع ہے؟ آپ یہاں سنجیدگی سے کچھ غلط کر رہے ہیں... میں صرف دوسری کار پر ہوں اور مجھے لگتا ہے کہ میں کھیلنا چھوڑ دوں گا کیونکہ جب ہر 1.5 منٹ پر اشتہارات ہوں تو میرے لیے جاری رکھنے کی کوئی وجہ نہیں ہے۔

    ان ملین اشتہارات کے لیے 2 ستارے کم جو پاپ اپ ہوتے رہتے ہیں۔ یہ حقیقی گیمنگ نہیں ہے۔ مجھے نہیں معلوم کہ گیم میں ملین اشتہارات کا کیا ہے۔ میں بغیر کسی رکاوٹ کے کھیل کھیلنے کے بجائے انہیں دیکھنے میں زیادہ وقت صرف کرتا ہوں۔ شرم کی بات ہے کہ ہم نے وہ دور کھو دیا ہے جہاں گیمز کھیلنے کے لیے ہوتے تھے اشتہارات دیکھنے کے لیے نہیں۔ میرا مشورہ ہے کہ آپ ایک ایسی ایپ لے کر آئیں جو صرف اشتہارات دکھانے کے لیے وقف ہو۔ مجھے لگتا ہے کہ آپ اس پر اچھا کام کریں گے۔

    یہ گیم ٹھوس ہوتی تھی لیکن ہر بار ریس کے بعد اور اس سے پہلے 2 اشتہارات کے ساتھ صرف ایک ڈریگ ہوتا ہے۔ کہیں اور دیکھ رہے ہیں۔

    بس بورنگ۔ Idk اگر یہ ان بچوں یا لوگوں کے لیے تھا جو گیمز میں اچھے نہیں ہیں اور ایسے گیمز کو پسند کرتے ہیں جن میں صفر کی مہارت ہوتی ہے۔ آپ صرف یہ کرتے ہیں کہ گیس پیڈل کو دبا کر رکھیں، پیسہ کمائیں، اپ گریڈ کریں، دوبارہ کریں۔ اسی طرح کی دوسری گیمز جیسے پہاڑی چڑھنے میں مہارت حاصل ہوتی ہے اور آپ کو فلپ کنٹرول استعمال کرنے کی ضرورت ہوتی ہے لیکن اس گیم میں آپ کو ترقی کرنے کے لیے بار بار گیس پیڈل کو دبانے سے زیادہ کچھ کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔

    بعد کی سطحوں میں نہ چھوڑے جانے والے ویڈیو اشتہارات کی مقدار اور `یہاں، اس دوسرے گیم کو تھوڑا سا کھیلیں` سیشن گیم پلے کے بہاؤ کو برباد کر دیتے ہیں۔ ابتدائی سطحوں سے لطف اندوز ہوا لیکن جب اشتہارات نے بہت زیادہ دخل اندازی کر دی اور گیم کو برباد کر دیا تو اسے ان انسٹال کر دیا گیا۔ ہمیں گیم خریدنے کا ایک طریقہ بتائیں۔

    Earn to Die 2 Racing qsbo

    میں 2015 میں یہ گیم پاگلوں کی طرح کھیلتا تھا بہت مزہ آتا تھا لیکن اب یہ اشتہارات سے بھرا ہوا ہے

    یہ اتنا پریشان کن ہے کہ جب آپ اچھی رن حاصل کریں گے تو یہ آپ کو نیچے کھینچ لے گا پھر اس میں سے سب سے اوپر میں اپنا بوسٹ استعمال کروں گا اور اسی سرنگ میں ڈال دیا جائے گا یہ ہر بار مجھے نیچے کھینچ لے گا یہ آپ کو 10 میں حاصل کرنے نہیں دے گا۔ یا اس سے کم کوشش کی جاتی ہے کیونکہ گیمز کے تخلیق کار 5 میں سے 1 پر گرڈڈ پنک ہوتے ہیں جب بھی میں کسی اچھے مقام پر پہنچتا ہوں تو انجن مر جاتا ہے یا اسی جگہ پر گڑبڑ شروع کر دیتا ہے۔

    گیم سے مطمئن ہوں، اور تمام برے تبصروں کو پڑھتے ہوئے جب وہ 1/1/20 سے پہلے پوسٹ کرنے کی تاریخ رکھتے ہیں، سبھی یہ کہتے ہیں کہ گیم نے اشتہارات کو مجبور کیا ہے، اور یہ مزید نہیں ہوگا۔ میں صرف اتنا چاہتا ہوں اور یہ کمیونٹی کو خوش کرتا ہے، مجھے یہ پسند ہے کہ کس طرح devs زیادہ لالچی نہیں ہیں اور یہ صرف ایک تفریحی کھیل ہے۔ پہلے تاثرات اچھے ہیں اور اب میں خوش ہوں کہ یہ کمانا 1 مرنا پسند نہیں ہے کیونکہ اس کے پورے ورژن کے لیے پیسے خرچ ہوتے ہیں، اور مجھے بس اتنا ہی کہنا ہے۔ ایڈیٹرز نوٹ: nvm میں بہت کم زبردستی اشتہارات ہیں، تجویز کریں گے۔

    واقعی اچھا کھیل یہاں چھپا ہوا ہے۔ کاروں پر اپ گریڈ بہت اچھے لگتے ہیں۔ دل لگی اور دلفریب..... تاہم.... زبردستی بغیر کسی انعام کے اضافہ کرتا ہے صرف کھیلنے کی اجازت دینا ایک معاہدہ توڑنے والا ہے۔ اس رواج کو ختم کیا جائے۔ میرا وقت شاید آپ کے لیے کچھ بھی قیمتی نہ ہو، لیکن یہ میرے لیے کچھ قیمتی ہے۔ جاؤ برباد ہو جاؤ۔

    حیرت انگیز!! سب سے بہترین!! لیکن مجھے لگتا ہے کہ آپ کو بہت کچھ کرنا ہے اور انعام میں بہت کم

    اچھا، اسے جاری رکھیں۔ تیسرے حصے کا انتظار ہے۔

    لنگڑا! پہلی سطح پر مزہ لگتا ہے۔ تب آپ کو احساس ہوگا کہ یہ آپ کو اشتہارات دیکھنے کے لیے صرف ایک بورنگ سکیم ہے۔ بہت سارے اشتہارات!

    Earn to Die 2 Versenyzés kwle

    میں نے اس گیم کا اسٹوری موڈ مکمل کر لیا ہے اور میں نے اس تجربے سے لطف اندوز ہوا، میں نے بنیادی طور پر خود کو ایسا کرنے پر مجبور کیا لیکن اس کے قابل تھا، لہذا، کنٹرولز اچھے ہیں لیکن اتنے اچھے نہیں، زومبی بنیادی طور پر مجھے روکنے کے لیے کچھ نہیں کرتے سوائے میرے راستے میں آنے کے۔ لیکن اصل خطرہ وہی ہوتے ہیں جن پر گرفت ہوتی ہے، ویسے بھی مراحل بعض اوقات مشکل ہوتے ہیں لیکن ایک بار کئی بار کھیلے جانے کے بعد نسبتاً آسان ہوتے ہیں، یہ ایک اچھا کھیل ہے لہذا آپ

    یہ بہت اچھا تھا جب تک میں فائنل لیول تک نہیں پہنچ گیا اور اب یہ مسلسل مجھ پر کام کرنا بند کر دیتا ہے اور مجھے باہر نکال دیتا ہے اگر آپ گیم مکمل کرنا چاہتے ہیں تو اس گیم کو انسٹال نہ کریں۔

    45 سیکنڈ تک کھیلنے کے بعد۔ گیم گاڑی کو ری فل کرنے کے لیے پیسے مانگتا ہے۔ یعنی صارف کو کم از کم انسٹالیشن کے بعد ابتدائی 5 منٹ کا تجربہ کرنے دیں۔ شرم .. وقت کا مکمل ضیاع۔ گیم کو ابھی ان انسٹال کیا جا رہا ہے۔

    یہ کھیل اتنا برا نہیں ہے اور اس گیم کا واحد مقصد پیڈل کو دبا کر رکھنا یا بڑھانا ہے، پھر اگر آپ پلٹ جائیں تو یہ آپ کو کچھ نہیں دیتا۔

    خوب

    یہ بہت اچھا ہے میں نے اسے 2016 میں دوبارہ کھیلا تھا اور اسے ہرا دیا تھا کیونکہ مجھے بس کی سواری پر وقت ضائع کرنا پڑتا تھا کیونکہ میری بس کی سواری روزانہ ایک گھنٹہ لمبی ہوتی ہے مجھے اس گیم میں 30 گھنٹے لگانے پڑتے ہیں لہذا میں اسے دوبارہ ڈاؤن لوڈ کر رہا ہوں اور دیکھ رہا ہوں کہ آیا میں دوبارہ میری خواہش کر سکتے ہیں۔

    پانچ ستارے اگر وہ زبردستی اشتہارات کو ہٹا دیں۔ میں گیم میں کچھ فائدے کے لیے اشتہارات دیکھوں گا لیکن میں زبردستی گیمز سے بہت تھک گیا ہوں۔

    بے معنی بیوقوف قسم کا کھیل۔ صرف یہ ہے کہ. لیول کو پاس کرنے کے لیے آپ کو اپنی گاڑی کا 95% اپ گریڈ کرنا ہوگا اس کے ساتھ ساتھ آپ کسی دوسرے لیول کے لیے دوبارہ گاڑی استعمال نہیں کر سکتے۔ ہر سطح کے لیے ہر گاڑی۔ گیم پروگرام کی طرح ہے میرا مطلب ہے کہ دنیا میں ہر ایک اس گیم کو اسی انداز میں کھیلے گا۔ میرا مشورہ ہے کہ آپ اپنا ڈیٹا ضائع نہ کریں۔ اپنی گاڑی کو اپ گریڈ کرنے کے لیے بھاری رقم کی ضرورت ہے۔ وہ رقم کو k اور ملین میں تبدیل کرتے ہیں۔ یہ سوچ کر کہ ہم بے وقوف ہیں۔ لہذا سازوسامان ہمارے پورے بجٹ کی لاگت کرتے ہیں۔

    Buddy Toss Diverse mgj

    گیم پلے ٹھیک ہے لیکن گیم منی کی خریداری کرتے وقت یہ ظاہر ہوتا ہے کہ یہ جاری ہے لیکن لین دین ناکام ہو جاتا ہے اور رقم کی واپسی نہیں ہوتی ہے۔ میرا سب کو مشورہ ہے، اگر آپ گیم کے شوقین ہیں تو آپ کم کر دیں لیکن گیم میں کچھ نہ خریدیں، آپ کے پیسے جائیں گے۔

    اپ گریڈ کی قیمتیں بہت مہنگی تھیں۔ مجھے ان کاروں کو مکمل طور پر اپ گریڈ کرنے کے لیے بہت سارے اشتہارات دیکھنا پڑے۔ لیکن یہ دیکھ کر اطمینان ہوا کہ وہ بتدریج بہتر ہوتے ہیں تو وہیں ہے۔

    کھیل اس طرح ایک کلاسک ہے! جب یہ باہر آیا تو کھیل واقعی اچھا تھا! گرافکس ٹھیک ہیں لیکن جب میں کچھ سطحوں سے گزرا تو وہ بہت مشکل تھے لیکن مشکلات سے کوئی فرق نہیں پڑتا (جب تک کہ یہ واقعی پریشان کن نہ ہو) لیکن جب یہ 2020 تھا تو میں اس گیم پر بور ہو گیا تھا افسوس کی بات ہے کہ میں نے اسے مزید نہیں کھیلا لیکن اب یہ ایک ٹھیک ہے کھیل

    اشتہارات کے سوا کچھ نہیں۔

    ڈرائیونگ کے دوران، کسی وجہ سے یہ چند سیکنڈ کے لیے جم جائے گا اور انجماد ہو جائے گا لیکن گاڑی کی آوازیں ختم ہو جائیں گی! یہ گیراج جانے اور دوبارہ گاڑی چلانے کے بعد ہی واپس آتا ہے۔ یہ صورت حال کئی بار دہراتی رہتی ہے! براہ کرم گیم کو ٹھیک کریں...

    بہت مزے دار! بہت نشہ آور! یہ بہت پہلے جیسا ہے لیکن طبیعیات میں بہتری آپ کو بار بار کھیلتی رہتی ہے۔ صرف ایک چیز یہ ہے کہ یہ پہلے جیسا ہی ہے، واقعی کوئی نئی بات نہیں۔ پھر بھی زبردست


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :